نویسنده: روابط عمومي 0 897 تاریخ انتشار : 04 خرداد 1398

با اعلام سه تيم برتر رويداد؛

استارت‌آپ ويكند"ارتقاء سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری" خاتمه يافت

مراسم اختتاميه رويداد استارت‌آپ ويكند«ارتقاء سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری و نوآوري» با اعلام تيم‌هاي برنده در روز پاياني برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در اين رويداد كه به همت استانداري گلستان، پارك علم و فناوري و اداره كل ثبت احوال استان در محل دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار شد، تعداد 115 نفر از ایده‌پردازان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به حوزه استارت‌آپی به مدت سه روز با يكديگر به رقابت پرداختند.

دكتر آيداني، معاون پارك، مهم‌ترين هدف از برگزاري اين رويداد را ايده‌پردازي، تزريق اميد به جامعه استارت‌آپي و در نهايت ايجاد يك شبكه گسترده استارت‌آپي در استان گلستان عنوان كرد.

وي تداوم به اين شبكه‌سازي گسترده را نيازمند فراهم نمودن بسترهايي عنوان كرد و گفت: در حال حاضر بسترهاي اين مهم فراهم شده است كه از مهم‌ترين آن مي‌توان به تشكيل گروه "همفكر" و "خوشه فناوري پارك علم و فناوري گلستان" اشاره كرد كه در حال حاضر در مركز نوآوري پارك مشغول فعاليت هستند كه قطعا ايده‌هاي شما كه در اين رويداد مطرح شد در آنجا مي‌تواند بازپروري و به نتيجه برسد.

دكتر آيداني در ادامه ضمن تشكر ويژه از تمامي حاميان برگزاري اين رويداد، خاطرنشان ساخت: بدون شك تاكنون برگزاري رويداد استارت‌آپي به اين شكل در مدت زماني كمتر از دو هفته بي‌سابقه بوده و اين مهم جز با همت و جديت مسئولان استاني امكان‌‎پذير نبود.

گفتني است در پايان اين مراسم، ضمن تقدير و تشكر از هيئت داوران، منتورها و تيم اجرايي برگزاري اين رويداد، به تيم هاي اول، دوم و سوم به ترتيب مبالغ 30 ميليون ريال، 20 ميليون ريال و 10 ميليون ريال اهداء و مقرر شد اين سه تيم به عضويت مركز رشد پارك علم و فناوري گلستان درآمده و از حمايت‌هاي اين مركز بهره‌مند گردند.

همچنين هفت تيم ديگر برتر اين رويداد در اولويت پذيرش و استفاده از حمايت‌هاي پارك علم و فناوري گلستان قرار خواهند گرفت.