نویسنده: روابط عمومي 0 793 تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1398

صبح امروز انجام شد؛

بازديد رئيس و معاونان دانشگاه گنبدكاووس از شركت‌هاي مستقر در پارك علم و فناوري گلستان

رئيس و معاونان دانشگاه گنبدكاووس صبح امروز در پارك علم و فناوري گلستان حضور يافته و از شركت‌هاي مستقر در اين پارك بازديد بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر ابوالفضل طهماسبي صبح امروز به اتفاق معاونان خود ابتدا با حضور در محل پارك علم و فناوري گلستان،‌ در نشستي با مديران اين پارك ديدار و به گفت‌وگو پرداخت.

در اين نشست، دكتر حسام رئيس پارك علم و فناوري گلستان خواستار تسهيل در روند رسيدگي به مسائل مربوط به مركز رشد شرق استان با توجه به تفاهم‌نامه منعقده في‌مابين و اجرايي نمودن تعهدات اين دانشگاه با توجه به بندهاي اين تفاهم‌نامه شد و بيان داشت: قطعا با ایجاد مرکز رشد شرق استان در دانشگاه گنبدكاووس می‌توان به یک موقعیت ممتاز علمی و مهارتی دست یافت که فرصت مناسبی را برای ایده‌پردازی دانشجويان آن دانشگاه و جوانان خلاق و مستعد شرق استان فراهم مي‌كند.

دكتر حسام تصريح كرد: مطمئنا مدیریت اثربخش و توانمند مديران اين دانشگاه، موجبات ارتقاء جامعه علمی استان گلستان را فراهم خواهد نمود و مجموعه پارک علم و فناوری گلستان نیز با تمام توان در کنار جامعه دانشگاهی در خدمت ارتقاء سطح علم و فناوری استان خواهد بود.

در ادامه اين ديدار، دكتر ابوالفضل طهماسبي رئيس دانشگاه گنبدكاووس نيز ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی با پارک علم و فناوری استان، از آمادگی این دانشگاه جهت اختصاص زميني مناسب براي استقرار مركز رشد شرق در محل اين دانشگاه و در اختيار قراردادن تعدادي نيروي كارشناس در جهت انجام امور اين مركز، خبر داد.

دكتر طهماسبي افزود: قطعا با ایجاد مراکز رشد بيشتر در استان به خصوص شرق استان، می‌توان جوانان فارغ‌التحصیل و دانشجويان را برای ورود به بازار آماده کرد.

گفتني است در پايان اين ديدار، رئيس و معاونان دانشگاه گنبدكاووس به اتفاق مديران پارك علم و فناوري از تعدادي از شركت‌هاي مستقر در اين پارك بازديد بعمل آوردند.