نویسنده: 1 0 760 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

بازدید مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور فناوری وزارت علوم از غرفه پارك علم و فناوري گلستان در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار ملي ايران

صبح امروز و همزمان با دومين روز از برگزاري نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار ملي و نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور فناوری وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از غرفه پارك علم و فناوري گلستان بازديد بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم وفناوري گلستان، دكتر كشميري صبح امروز ضمن بازديد از نوزدهمين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار ملي ايران، با حضور در غرفه پارك علم و فناوري گلستان از آخرين دستاوردها و محصولات فناورانه ارائه شده توسط شرکت‌های زيرمجموعه اين پارک و مراكز رشد آن بازدید بعمل آورد.

شركت‌هايي از قبيل آرياتيناژن، بهبان‌شيمي، نياك، پارت‌كيميا، پويندگان پزشكي پرديس و سپيدتن پرنيان از جمله مهم‌ترين شركت‌هاي حاضر در غرفه پارك علم و فناوري گلستان در سال‌جاري مي‌باشند. 

گفتني است نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار ايران تا روز ششم دي‌ماه از ساعت 9صبح الي 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازديد علاقه‌مندان است.