نویسنده: روابط عمومي 0 1263 تاریخ انتشار : 11 خرداد 1398

فرصتي استثنائي براي شرکت‌های فناور و استارت‌آپ‌ها؛

برگزاري نخستين نمایشگاه تخصصی و چالش نوآوری باز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

اولین نمایشگاه تخصصی و چالش نوآوری باز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی 14 و 15 مردادماه امسال به مدت دو روز در دانشگاه صنعتي شريف برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، اين نمايشگاه تخصصی با هدف بحث و بررسی در رابطه با فرصت‌ها و چالش‌های نوآوری در صنعت، انتقال رویکردهای نوین، دانش تخصصی و تجارب موفق داخلی و بین‌المللی در حوزه نوآوری برگزار خواهد شد.

بزرگترین نمایشگاه اختصاصی شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها نيز با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های بیرونی با رویکرد نوآوری باز و به عنوان بخش مهمی از اکوسیستم نوآوری صنعت، در این رویداد به اجرا گذاشته خواهد شد؛ بطوری‌که شرکت‌های توانمند کوچک و دانش‌بنیان بدون پرداخت هزینه می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

در این چالش نوآوری باز، ضمن انتقال اولویت‌های کلیدی صنعت به شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، با شناسایی، ارزیابی و انتخاب طرح‌های فناورانه و نوآورانه ارائه شده توسط این شرکت‌ها و با داوری مشترک متخصصان صنعت و دانشگاه، طی مراسم اختتامیه همایش با اهداء جوایز ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریالی از ۳ طرح برتر تقدیر بعمل خواهد آمد.

از تمامی شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارت‌آپ های صاحب ایده و فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دعوت می‌گردد تا با ثبت نام در این رویداد، به جمع صاحبان ایده، محصول یا فناوری در این حوزه بپیوندند و با برپایی غرفه در این نمایشگاه تخصصی، به ارائه طرح نوآورانه خود بپردازند.

 

بدیهی است شرکت‌هایی که طرح فناورانه یا نوآورانه آنها با اولویت‌ها و نیازهای صنعت تناسب بالاتری داشته باشد، در اولویت حضور در نمایشگاه خواهند بود؛ ضمناً کلیه خدمات نمایشگاهی به این شرکت‌ها به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، تعدادی از طرح‌های نوآورانه که دارای ویژگی متمایز و نوآوری خاص باشند جهت شرکت در چالش نوآوری انتخاب خواهند شد و ضمن در اختیار داشتن زمان جهت ارائه حضوری طرح خود در جمع متخصصان صنعت، این فرصت را خواهند داشت تا در صورت انتخاب به عنوان طرحهای برتر، از جوایز ویژه ۶۰۰ میلیون ریالی ویژه ۳ طرح برتر منتخب چالش بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان مي‌توانند جهت ثبت‌نام به وبسايت http://petroinnovation.ir/ مراجعه و يا با شماره تلفن 88910621-021 تماس حاصل نمايند.