نویسنده: 1 0 1392 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

برگزاري چهارمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی در علي‌آباد كتول

چهارمین جشنواره فناوری ‌نانو دانشگاه آزاد اسلامی، هشتم اسفندماه سال‌جاري در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌‌آباد کتول برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، این رویداد علمی با هدف شناسایی قابلیت‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نانوفناوری، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری‌سازی محصولات نانو، هدایت و تشویق واحد‌های دانشگاهی و پژوهشگران به‌سمت این عرصه نوین علمی برپا می‌شود.

محورهای این جشنواره شامل نانوشیمی، نانوفیزیک و نانوفوتونیک، نانوبیوتکنولوژی، نانوالکترونیک، نانوفناوری در علوم سلامت (علوم پزشکی و زیست‌فناوری، علوم دارویی، علوم بهداشتی و محیط زیست، علوم دندان)، نانوسیال، نانومواد و سایر کاربردهای نانوفناوری است.

شرکت‌کنندگان لازم است مستندات مربوط به تولیدات علمی خود در زمینه نانوفناوری شامل مقاله، طرح پژوهشی، کتاب، پایان‌نامه، اختراع و پیش‌محصول (پروتوتایپ) را تا تاریخ 30 دی ماه 1397 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به منظور تقدیر از فعالیت‌های شکل‌گرفته در این حوزه، برترین مجلات، واحدهای‌ فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی خواهند شد.

انتخاب پژوهشگران برتر در حوزه فناوری‌ نانو و برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی، از جمله بخش‌های ویژه این جشنواره خواهد بود.

 سایت جشنواره: http://4nanofestival.aliabadiau.ac.ir

کانال تلگرامی جشنواره: @nanofestival4_akiau

از استادان گرامی، پژوهشگران و دانشجویان عزیز دعوت شده است با ارسال آثار علمی خود در این حوزه نوپای علمی و حضور اثرگذار در این رویداد بزرگ ملی، ما را در برگزاری کیفی و پرشکوه این جشنواره یاری کنند.