نویسنده: روابط عمومي 0 1146 تاریخ انتشار : 18 خرداد 1398

برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن

ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن، ۱۹ و ۲۰ خردادماه ۱۳۹۸ و همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ریلی، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن، به دنبال برگزاری موفق دوره‌های قبل و با حضور متخصصین، صاحب‌نظران، پیشگامان، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و شرکت‌های مرتبط با صنعت ریلی در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس ، چهار سخنرانی کلیدی توسط مدعوین خارجی از جمله رئیس اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌های دنیا (UIC )، در تاریخ ۱۹/‏۰۳/‏۹۸ در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران- سالن خلیج فارس و سالن صدف- و ۱۵ کارگاه تخصصی ریلی (۶ کارگاه توسط مدعوین خارجی و ۹ کارگاه توسط متخصصین داخلی) در تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۹۸ در محل دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برنامه‌ریزی‌شده است.

همچنین تعداد ۱۳۰ مقاله تخصصی ریلی در زمینه‌های: "خط و سازه‌های ریلی"، "ناوگان ریلی، "حمل‌ونقل ریلی"، "راه‌آهن برقی و سیگنالینگ"، "سیستم راه‌آهن شهری "، "اقتصاد و سیاست‌گذاری ریلی"، " توسعه ریلی " و "ایمنی و بهره‌وری" به‌صورت شفاهی و پوستری در تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۹۸ در محل دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران ارائه خواهد شد.

بدیهی است مقالات برتر برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی و ضمن تقدیر برای چاپ در ژورنال‌های معتبر تخصصی کاندیدا خواهد شد. همچنین به کلیه ثبت‌نام‌کنندگان در کارگاه‌های تخصصی مدرک معتبر اهدا خواهد شد.

سایر برنامه‌های کنفرانس عبارت‌اند از: میزگرد تخصصی نقش حمل‌ونقل ریلی در کاهش سوانح جاده‌ای با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته، میزگرد تجربیات آموزش مهندسی در سایر کشورها با حضور اساتید به نام بین‌المللی و بازدید فنی از خط ۶ مترو تهران.

ضمناً یک دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب برای تاریخ ۱۹/‏۰۳/‏۹۸ در ساعت ۸ صبح از محل دانشگاه علم و صنعت ایران، روبروی سالن ورزشی شهید محمد ملک‌لو به مقصد نمایشگاه بین‌المللی تهران و در ساعت ۱۶:۳۰ از محل درب سئول نمایشگاه بین‌المللی تهران به مقصد دانشگاه علم و صنعت برنامه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های کنفرانس می‌توانند به وب‌سایت کنفرانس http://icrare2019.iust.ac.ir مراجعه کنند.