نویسنده: روابط عمومي 0 872 تاریخ انتشار : 21 بهمن 1397

بيانيه رئيس پارك علم و فناوري گلستان برای حضور جامعه علمي استان در راهپیمایی 22بهمن

رئيس پارك علم و فناوري گلستان با صدور بيانيه‌اي از جامعه علمي استان گلستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی چهلمین بهار آزادی در يوم‌الله 22بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر موسي حسام در این بیانیه از عموم مردم فهیم و شریف ایران بويژه جامعه علمي استان گلستان خواست با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.
متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:
                                                                                                     بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
                                                                             وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾
یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.
اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در سراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی راهپیمایی“یوم‌الله ۲۲بهمن”خواهد بود که به‌صورت یکپارچه و همزمان، در بیش از هزاران شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود.
روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ همۀ دنیا شاهد خواهند بود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.
پارك علم و فناوري گلستان از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی اساتيد، دانشجويان، نخبگان علمي، فناوران، كارآفرينان و فعالان عرصه علم و فناوري دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی«رحمت‌الله‌علیه»، شهداء و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید بیعت نمایند.
بدون شک در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این‌بار نیز اينجانب و همكارانم در مجموعه پارك علم و فناوري گلستان دوشادوش سایر اقشار جامعه در این همایش بزرگ شرکت نموده و با اهتزاز پرچم باشکوه ایران اسلامی به عنوان نماد هویت ایران و نشانه صلابت ایرانیان، اتحاد و همدلی خود را در صفوف به هم فشرده آحاد مردم نشان خواهند داد.