نویسنده: روابط عمومی 0 167 تاریخ انتشار : 12 آذر 1401

با حضور معاون استاندار گلستان؛

بيست‌وسومين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار گلستان افتتاح شد

بيست‌وسومين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار گلستان صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت منابع استانداری، روسای دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، نمايشگاه امسال با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراكز تحقيقاتي، شتابدهنده‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهاي فناور در 22 غرفه از صبح امروز در محل سوله ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان(واقع در خیابان شهید بهشتی) آغاز  بکار کرد.

تعداد 12 کارگاه آموزشی و  پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی 4 روز در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به غرفه فن‌بازار منطقه‌ای گلستان از مشاوره‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، اخذ استاندارد، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده نمایند.

گفتنی است؛ بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان تا روز سه‌شنبه 15 آذرماه 1401 دایر، بازدید برای عموم آزاد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح الی 16 عصر به مدت چهار روز از نمایشگاه دیدن فرمایند.