نویسنده: روابط عمومي 0 971 تاریخ انتشار : 22 خرداد 1398

به همت فن‌بازار منطقه‌اي و پارك علم و فناوري گلستان برگزار شد؛

تور فناوري يك‌روزه به نمايشگاه بين‌المللي اینوتکس2019 تهران

تور فناوري هشتمين نمایشگاه بين‌المللي نوآوری و فناوری «اینوتکس2019» روز گذشته توسط فن‌بازار منطقه‌اي و پارك علم و فناوري گلستان جهت بازدید علاقه‌مندان و فعالان حوزه تكتولوژي‌هاي نوين در استان گلستان از اين نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، از مهم‌ترين اهداف برگزاری اين تور يك‌روزه مي‌توان به ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و همفکری و همکاری‌های پژوهشی فناوری شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها اشاره كرد.

در این تور نمایشگاهی تعداد 40 نفر از فعالان حوزه آي‌تي، دانشجويان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌هاي زيرمجموعه پارک علم و فناوري گلستان حضور داشتند و با آخرين دستاوردها و فعالیت‌های شرکت‌ها و استارتاپ‌های اين رویداد بزرگ آشنا شدند.

همچنين در اين بازديد، امکان برقراری جلسات سازمانی با شرکت‌ها و استارتاپ‌هاي حاضر به فراخور زمینه کاری(Business to Business )، شرکت در رویداد فناوری و همچنین مشارکت و فروش طرح‌ها و ایده‌هایشان برای بازديدكنندگان مهیا شد.

در اين نمايشگاه كه بیش از ۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه‌کنندگان خدمات کسب‌وکار در نمایشگاه حضور داشتند، بازديدكنندگان ضمن آشنايي با آخرين دستاوردها در حوزه تکنولوژي‌هاي پيشرفته(هاي‌تك)، توانستند عملکرد صنعت و شرکت‌های رقیب را بيش از پيش مورد سنجش و ارزيابي قرار داده و افق روشني از آینده بازار در راستای رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گسترش تولید و اشتغال پویا بدست آورند.