نویسنده: روابط عمومي 0 991 تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1398

به همت پارك علم و فناوري گلستان برگزار مي‌گردد؛

رويداد استارت‌آپي ارتقاء سطح كيفيت زندگي در خانواده‌ها با استفاده از فناوري و نوآوري

معاون پارك علم و فناوري گلستان از برگزاري رويداد استارت‌آپي ارتقاء سطح كيفيت زندگي در خانواده‌ها با استفاده از فناوري و نوآوري در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر عماد آيداني عصر امروز بيان داشت: اين رويداد در راستاي سياست‌هاي راهبري جمعيت و به همت معاونت سياسي امنيتي استانداري گلستان، پارك علم و فناوري و اداره كل ثبت احوال استان گلستان از تاريخ يكم لغايت سوم خردادماه 1398 در گرگان برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: از مهم‌ترين محورهاي اين رويداد استارت‌آپي مي‌توان به موضوعاتي چون سلامت، بهداشت و تغذيه، بودجه‌بندي هزينه خانواده‌ها، تكريم سالمندان، ازدواج آسان، روانشناسي و امنيت خانواده، سرگرمي و اوقات فراغت، كودك و ابزار خلاقيت، محيط‌زيست، معلولان و مبلمان شهري، گردشگري و بومگردي و رونق توليد اشاره كرد.

دكتر آيداني آخرين مهلت ثبت‌نام در اين رويداد استارت‌آپي را 31 ارديبهشت‌ماه 1398 اعلام كرد و گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند هم اكنون جهت ثبت‌نام آنلاين به سايت www.evand.com/events/familysw2019  مراجعه نمايند.

معاون پارك علم و فناوري گلستان در پايان خاطرنشان ساخت: به برگزيدگان اين رويداد استارت‌آپي جوايز ارزنده‌اي اهداء خواهد شد و ايده‌هاي برگزيده جهت عملياتي و اجرايي شدن، از حمايت پارك علم و فناوري گلستان برخوردار خواهند گرديد.