نویسنده: روابط عمومي 0 1396 تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1398

فراخوان بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی

مهلت ارسال طرح‌های پژوهشی در بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی تا پايان تیرماه امسال تعیین شده است.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، جشنواره جوان خوارزمی با هدف شناسایی، معرفی و پرورش استعدادهای جوان، ارج نهادن و تقدیر از پژوهشگران و فناوران و ترویج فرهنگ نوآوری به صورت سالانه در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام و ارائه طرح بیست و یکمین دوره این جشنواره ملی تا پایان تیرماه سال جاری تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را در ۱۶ گروه تخصصی "مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات"، "مهندسی صنایع و مدیریت فناوری"، "زیست فناوری و علوم پایه پزشکی"، "مواد، متالورژی و انرژی‌های نو"، "کشاورزی و منابع طبیعی"، "فناوری‌های شیمیایی"، معماری و شهرسازی"، "برق و کامپیوتر"، "محیط زیست"، "فناوری نانو"، "مکاترونیک"، "علوم پایه"، "مکانیک"، "هوافضا"، "عمران" و "هنر" به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

طرح‌های پذیرش‌شده در محورهای"طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی"، "طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی"، "طرح‌های توسعه‌ای" و "نوآوری و ابتکار" مورد داوری قرار خواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنند.