نویسنده: روابط عمومي 0 902 تاریخ انتشار : 29 بهمن 1397

در حاشيه جشنواره ملي دستاوردها و توانمندي هاي دانشجويان پيام نور برگزار شد؛

كارگاه آموزشي چگونگي راه‌اندازي كسب‌وكار براي دانشجويان برتر دانشگاه‌هاي پيام‌نور سراسر كشور

همزمان با سي‌امين سالگرد تاسيس پيام‌نور و در حاشيه جشنواره ملي دستاوردها و توانمندي‌هاي دانشجويان پيام‌نور، كارگاه آموزشي چگونگي راه‌اندازي كسب‌وكار براي دانشجويان برتر دانشگاه‌هاي پيام‌نور سراسر كشور در ساختمان نوآوري پارك علم و فناوري گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در اين كارگاه، دكتر عماد آيداني معاون پارك علم و فناوري گلستان به تشريح مباني چگونگي راه‌اندازي كسب‌وكار و خدمات پارك‌هاي علم و فناوري و مراكز رشد كشور پرداخت.
معاون پارك علم و فناوري گلستان ضمن تشریح مفهوم استارت‌آپ و رویدادهای آن، به مقایسه کسب‌وکارهای سنتی با کسب‌وکارهای نو و استارت‌آپی پرداخت و فرصت‌های موجود در این زمینه را برای دانشجویان بازگو کرد.
دكتر آيداني در گفت‌وگو با روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان بيان داشت: برگزاري چنين كارگاه‌هايي مقدمه خوبی است تا مهارت‌های لازم را دانشجویان برای ورود به عرصه کسب‌وكار حصول نمایند تا شخصی که می‌خواهد کار و اشتغال را از نقطه ابتدایی شروع کند با مباحثی آشنایی یابد که بتواند با مشکلات و مسائل احتمالی در مسیر خود مقابله نماید.
معاون پارك علم و فناوري گلستان برگزاری هرچه بیشتر دوره‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی در حوزه کارآفرینی را گامی مؤثر در راستای ایجاد تعامل میان دانشجویان در یک فضای پویا دانست و افزود: این دوره‌ها در ارتقاء سطح علمی دانشجویان و ارتقاء یافته‌های آنان در حوزه کارآفرینی بسیار مؤثر است.
 دكتر آيداني در پايان نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه را از شاخص‌های حرکت دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه نسل سوم دانست و گفت: روحیه کار تیمی در کشور باید تقویت شود تا کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های موفقی داشته باشیم.