نویسنده: روابط عمومي 0 1268 تاریخ انتشار : 24 بهمن 1397

مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار می‌کند

مجموعه همایش‌های بین‌المللی کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی

با توجه به اهمیت کاربرد استانداردهای GS1 در مدیریت زنجیره تأمین و توانمندسازی بخش صنعت و خدمات توسط این استانداردها، مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران در نظر دارد تا مجموعه همایش‌های بین‌المللی کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی را با حضور نمایندگان کشورهای عضو از سازمان جهانی GS1 و شرکای تجاری آن‌ها (در هفته دوم اردیبهشت‌ماه سال آینده) در کشور برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، این رخداد بین‌المللی طی6 روز به‌منظور اشتراک‌گذاری دانش اعضای سازمان GS1‌ جهانی، شرکای تجاری آن‌ها (Solution Provider/ Partner) و شرکت‌های فعال داخلی برگزار می‌گردد.

محور اصلی این مجموعه همایش‌‌، کاربرد استانداردهای GS1 در مدیریت زنجیره تأمین، مبتنی بر زیرساخت کدینگ کالا و خدمات تبیین شده است.

در این مجموعه همایش‌ طی روزهای مجزا، به بررسی مباحث اینترنت اشیاء، بلاک‌چین و تجارت الکترونیکی پرداخته می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید داخلی و بین‌المللی با هدف ترویج دانش و ارائه مباحث کاربردی GS1 از دیگر برنامه‌های این همایش می‌باشد.

همچنین اولین مسابقه استارت‌آپی شرکای تجاری اعضای GS1، طی 4 روز به‌طور موازی، با حضور داورانی از میان افراد نخبه حاضر در سازمان جهانی GS1، مراکز علمی و دانشگاهی معتبر داخلی و خارجی برای نخستین بار برگزار خواهد شد.

در انتهای رویداد تیم‌های برتر می‌توانند از امکانات مادی و معنوی سازمان GS1 ایران که به‌عنوان یکی از نمایندگان فعال سازمان GS1 جهانی شناخته می‌شود، استفاده کنند و از امتیازات ویژه جهت معرفی به شرکای تجاری این سازمان بهره‌مند خواهند شد.

قابل ذکر است 3 طرح برتر این رویداد توسط سازمان GS1 ایران و GS1 جهانی امکان تجاری‌سازی خواهند داشت.