نویسنده: روابط عمومي 0 1295 تاریخ انتشار : 05 تیر 1398

در دانشگاه گلستان برگزار مي‌گردد؛

نخستين همایش ملی دوسالانه زمین‌شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر

اولین همایش ملی دو سالانه زمین‌شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر آبان امسال در دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، اولین همایش ملی دو سالانه زمین‌شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه امسال با هدف ارائه یافته‌های نوین در زمین‌شناسی بنیادی سلسله جبال البرز و دریای خزر و ارائه ظرفیت‌های پژوهشی جدید از دیدگاه زمین‌شناسی در این عرصه، در دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

شناسایی و معرفی مخاطرات زمین، پتانسیل‌های معدنی، ذخایر هیدروکربنی و زمین گردشگری در کوه‌های البرز و حوضه خزر جنوبی و ترویج و گسترش علوم زمین در جامعه و بخش خصوصی از دیگر اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.

محور‌های این همایش در حوزه زمین‌شناسی بنيادي، مخاطرات زمین، ذخایر و منابع زمین‌شناختی، زمین‌شناسی مهندسی ساختگاه‌ها، زمین‌شناسی زیست‌محیطی و پزشکی، زمين‌شناسی کواترنری و دریایی، زمین گردشگری و زمین باستان‌شناسی تعیین شده است.

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام و حضور در این همایش مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 30 مهرماه 1398 با شماره تلفن 32220750-017 تماس و يا به وبسايت اين همايش به نشاني: AlborzConf.gu.ac.ir مراجعه نمايند.

گفتني است؛ آخرين مهلت ارسال مقالات برای این همایش نيز تا تاريخ اول مهرماه امسال تعیین شده است كه علاقه‌مندان مي‌توانند مقالات خود را به نشاني Alborz.conf@gu.ac.ir ارسال نمايند.