نویسنده: روابط عمومي 0 1571 تاریخ انتشار : 22 تیر 1398

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال«رونق تولید»؛

نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید اواخر تیرماه سال جاري در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالي) در سال «رونق تولید» پویش ملی برای استفاده از توان و ظرفیت داخلی برای مرتفع کردن نیازهای تولیدی کشور ایجاد می‌شود.

این نمایشگاه بزرگترین و مناسب‌ترین آوردگاه ملی برای مذاکرات دو و چندجانبه میان طرفین تقاضا در گروه‌های صنعت خودرو و قطعات آن، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخابرات، صنایع دریایی با طرفین عرضه نظیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صندوق‌ها و ساختارهای حمایتی و ... به کمک واسط‌های فناوری و صنعتی است.

شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی می‌توانند نیازهای خود را برای تامین انواع قطعات و ماشین‌آلات در این نمایشگاه معرفی کنند و شرکت‌های توانمند، دانش‌بنیان و فناور نیز با نیازهای صنعتی کشور بهتر از پیش آشنا می‌شوند.

این نمایشگاه قرار است از ۲۷ لغايت پایان تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود و فرصت مناسبی برای متخصصان و فناوران به‌منظور شناسایی چالش‌ها و نیازهای صنعت و عقد تفاهم‌نامه همکاری برای داخلی‌سازی این نیازها خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور در نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید به نشانی tavaniran.idro.ir مراجعه کنند.