نویسنده: روابط عمومی 0 223 تاریخ انتشار : 30 آبان 1401

با حضور دکتر کریمیان اقبال در کارخانه نوآوری گرگان؛

کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتاپ‌ها و ضرورت جذب سرمایه برگزار شد

صبح امروز به همت پارک علم و فناوری گلستان، کارگاه آموزشی «ارزشگذاری استارتاپها و ضرورت جذب سرمایه» در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان؛ این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر مصطفی کریمیان اقبال(عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدیرکل اسبق دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت علوم) با حضور بیش از 45 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای فناور و دانش‌بنیان و هسته‌های فناور استان در سالن رویدادهای کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی یک روزه موضوعاتی از قبیل انواع روش‌های ارزشگذاری فناوری و قیمت‌گذاری سهام، روشهای تامین منابع مالی برای استارتاپها، انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مراحل جذب سرمایه مطرح گردید.

گفتنی است در پایان این کارگاه آموزشی، جلسات خصوصی مشاوره جذب سرمایه برای مدیران واحدهای فناور عضو پارک نیز برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در آبان‌ماه امسال تعداد 10 کارگاه آموزشی توسط پارک علم وفناوری گلستان به صورت رایگان با موضوعات ارزشگذاری استارتاپها، رویداد تجارت با کشور عمان، نقش و اهمیت قراردادهای حقوقی در شرکتهای استارتاپی، روش‌ها و فنون توسعه صادرات به عراق، تربیت کارشناسان صادراتی، دیجیتال مارکتینگ، تجاری‌سازی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، چگونه دانش‌بنیان شویم، بازاریابی؛ نردبانی از بینش مخاطب تا عشق به برند و ارزشگذاری استارتاپها و ضرورت جذب سرمایه برای فعالان اکوسیستم نوآوری استان گلستان برگزار شده است.