نویسنده: 1 0 1291 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

آغاز به كار سي‌وپنجمين کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری در اصفهان

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری برای نخستین بار به میزبانی ایران و با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی ریاست جمهوری و روسای پارک‌های علم و فناوری از ایران و بیش از ۵۰ کشور جهان صبح امروز در اصفهان آغاز به کار كرد.

ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، اين كنفرانس 4 روزه با هدف ایجاد زمینه تبادل نظر میان پارک‌های علم و فناوری و برگزاری مذاکرات دو جانبه بین مدیران پارک‌های داخلی و خارجی برگزار شده است.

گفتني است در این کنفرانس ۵۰۰ شرکت‌کننده از ۵۰ کشور جهان حضور دارند و محور اصلی اين کنفرانس كه تا تاریخ ۱۴شهریورماه ادامه خواهد داشت، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری است.