برگزاري نخستين جلسه عمومي مركز رشد واحدهاي فناور پارك در سال 97
نخستين جلسه عمومي مركز رشد واحدهاي فناور پارك علم و فناوري گلستان با حضور چشمگير واحدها و هستههاي فناور اين پارك برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، اين جلسه صبح امروز با حضور دكتر عمراني رئيس مركز رشد پارك علم و فناوري گلستان و حضور حداكثري واحدها و هستههاي فناور در سالن جلسات ساختمان شماره يك اين پارك برگزار شد.
مهمترين موضوع مورد بررسي در اين جلسه 3ساعته، معرفي نمايشگاه نوآوري و فناوري رَبع رشيدي(رينوتكس2018) و دعوت از واحدهاي فناور اين پارك جهت حضور پررنگ و حداكثري آنها در اين نمايشگاه توسط دكتر عمراني بود كه در آبانماه سالجاري در تبريز برگزار خواهد شد و از اهميت بسزايي برخوردار ميباشد.
دكتر عمراني از مزاياي حضور در اين جشنواره و تلاش مركز رشد پارك علم و فناوري گلستان براي تامين وسيله اياب و ذهاب و فراهم نمودن اسكان مناسب جهت استقرار واحدهاي شركتكننده در طول برگزاري نمايشگاه نوآوري و فناوري رَبع رشيدي تبريز خبر داد و گفت: طي رايزنيها و مشورتهاي صورتگرفته با رئيس پارك گلستان، مقرر شد تمام امكانات لازم براي رفتوآمد و اسكاندهي واحدهاي فناور شركتكننده در اين نمايشگاه فراهم گردد.
همچنين بحث و تبادل نظر پيرامون موانع، مشكلات و چالشهاي پيش روي هستهها و واحدهاي فناور و بررسي مطالبات آنها، از ديگر مباحث مطروحه در اين نشست بود.
لازم به ذكر است، دكتر قنبرپور، رئيس مركز فنبازار ملي ايران نيز مهمان ويژه اين نشست بود كه با حضور خود در اين جلسه دقايقي را به سخنراني در خصوص شركتهاي مركز رشدي، توليد محصول و عدم موفقيت آنها در بازاريابي و تجاريسازي محصولات پرداخت.





