نویسنده: روابط عمومی 0 180 تاریخ انتشار : 30 شهریور 1404

تقدیر از فناوران گلستانی برگزیده در مسابقات ملی رباتیک اصفهان

طی مراسمی از تیم‌های رباتیک عضو پارک علم و فناوری گلستان که در مسابقات ملی ربوتیکس اصفهان موفق به کسب عناوین برتر شدند، در محل جمعیت هلال احمر استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، صبح امروز طی مراسمی با حضور سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان، عرب‌مفرد مدیر مرکز رشد جامع گلستان و مهدوی مدیر آکادمی «نیکان کلاس»، از نوجوانان گلستانی برگزیده مسابقات ملی رباتیک در محل جمعیت هلال‌احمر استان تقدیر شد.

مدیر جمعیت هلال‌احمر استان در این مراسم اظهار کرد: موفقیت شما نشان می‌دهد آینده علمی کشور در دست‌های توانمند نسل نوجوان و جوان است و ما وظیفه داریم از این ظرفیت‌ها حمایت کنیم.

مدیر مرکز رشد جامع استان گلستان نیز گفت: پارک علم و فناوری همواره حامی جدی استعدادهای نوآورانه است و این مسیر را با همراهی نهادهای علمی و اجتماعی ادامه خواهد داد.

عرب‌مفرد با بیان اینکه هم‌اکنون تمرکز بر حوزه‌های صنایع خلاق، هوش مصنوعی و رباتیک در اولویت ما قرار دارد، افزود: دستاورد تیم‌های گلستانی در سطح ملی، گواهی بر توانایی و انگیزه بالای نوجوانان استان است و ما افتخار می‌کنیم که در مسیر رشد آن‌ها نقش‌آفرین باشیم.

گفتنی است، این تیم‌های برگزیده عضو خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری گلستان می‌باشند.