حضور دكتر حسام در بیستو نهمین نشست مشترک روسای پارکهای علموفناوری سراسر کشور
بیستونهمین نشست مشترک روسای پارکهای علموفناوری سراسر کشور روز گذشته در سالن شهدای جهاد علمی ساختمان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي پارك علمو فناوري گلستان، در اين نشست كه با حضور دکتر مسعود برومند، معاون پژوهشو فناوری وزارت علوم، دکتر مهدی کشمیری سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامهریزی امور فناوری و روسای پارکهای علموفناوری سراسر کشور برگزار شد، دكتر موسي حسام، رئيس پارك علم و فناوري گلستان هم حضور يافت.
گفتني است در این نشست که با محوریت «رویکرد پارکهای علمو فناوری در صدور مجوز فناوری» برگزار شد، شرکتکنندگان، در زمینه تحلیل چالشهای پیش روی پارکهای علمو فناوری و ارائه راهکارهای عملیاتی در ابعاد گوناگون بحث و تبادل نظر کردند.





