همزمان با هفته انتظامی صورت گرفت؛
قدردانی فرمانده انتظامی گلستان از طلایهداران فناوری و دانشبنیان استان
همزمان با دومین روز از هفته فراجا، سردار فاضلدادگر فرمانده انتظامی گلستان طی تقدیرنامهای از چهار شرکت فناور و دانشبنیان عضو پارک علم و فناوری گلستان به پاس نقشآفرینی مؤثر در توسعه کارآفرینی، اشتغال مولد و سرمایهگذاری در حوزه فناوری تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به مدیران این شرکتها آمده است:
آنچه امروز در پرتو همت و توفیق مجموعه تحت مدیریت جنابعالی به ثمر نشست، افقهای امیدی است برای سرمایهگذاری بیشتر در مسیر کارآفرینی، اشتغال مولد و بهبود فضای کسبوکار در استان گلستان که مسلماً این امر زمینه تحقق اهداف و سیاستهای سرمایهگذاری برای تولید را فراهم خواهد آورد و آثار پر خیر و برکت آن نیز در آینده بیش از پیش آشکار خواهد شد.
همچنین در این تقدیرنامه بر نقش مؤثر شرکتهای فناور در تحقق شعار سال با عنوان «سرمایهگذاری برای تولید» و کمک به ایجاد امنیت اقتصادی پایدار تأکید شده است.
گفتنی است، سپید تن پرنیان پویش، فناوران امید هیرکان، صنایع مکاترونیک مجید و ویرا زیست پاک کاسپین چهار شرکتی بودند که ظهر امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
شایان ذکر اینکه پارک علم و فناوری گلستان با مأموریت حمایت از شرکتهای دانشبنیان، نوآور و فناور، در سالهای اخیر نقش چشمگیری در توسعه زیستبوم نوآوری و فناوری استان ایفا کرده و همکاری میان بخشهای مختلف علمی، صنعتی و انتظامی را در راستای توسعه پایدار تقویت نموده است.





