نشست صمیمانه رئیس و مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان با روسای دانشگاه منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گنبد
در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان، روسای دانشگاههای گنبد و منابع طبیعی گرگان با حضور در غرفه پارک علم و فناوری گلستان، با رئیس و مدیر مرکز رشد پارک دیدار و گفتوگوکردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر نجفینژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دکتر طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد به اتفاق معاونین با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از نمایشگاه و غرفه پارک و آشنایی یا محصولات فناورانه این مجموعه، با رئیس و مدیر مرکز رشد پارک دیدار و نشست صمیمی را برگزار کردند.
در این نشست دکتر نجفینژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و مجموعه پارک علم و فناوری گلستان در برگزاری این نمایشگاه، بر لزوم حفظ این همدلی بین دانشگاه منابع طبیعی با پارک علم و فناوری تاکید کرد.
دکتر طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد نیز ضمن تشکر از رئیس پارک علم و فناوری گلستان، از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری بیش از پیش با مجموعه پارک علم و فناوری در جهت رشد و تعالی استان در حوزه فناوری خبر داد.
در پایان این نشست دکتر حسام رئیس پارک علم و فناوری گلستان نیز ضمن تشکر از همکاری دستگاههای دولتی استان در برگزاری این نمایشگاه، از حضور روسای دانشگاهها در غرفه پارک علم و فناوری ابراز خرسندی کرد.




