نویسنده: روابط عمومی 0 48 تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1403

تمدید فراخوان ثبت نام متقاضیان هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران

با عنایت به درخواست‌های مکرر بنگاه‌های اقتصادی، ارزیابان و مدرسان برای ثبت‌نام در فرآیندهای مربوط به جایزه ملی کیفیت ایران و به منظور فراهم شدن زمینه مناسب برای اجرای هرچه با باشکوه‌تر دوره هجدهم جایزه، زمان ثبت‌نام تا روز جمعه مورخ 07/۰۲/1403 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، از کلیه‌ی واحدهای تولیدی و خدماتی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این فراخوان نشده‌اند، دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به نشانی اینترنتی:  http://quality.inso.gov.ir/register18 نسبت به ثبت نام و شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

همچنین جهت تقویت بانک مدرسان و ارزیابان جایزه ملی کیفیت ایران، از متقاضیان دارای سوابق علمی و عملی مرتبط با جوایز سرآمدی و علاقه‌مندان فعال و مجرب در حوزه کیفیت که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به نشانی اینترنتی:  http://quality.inso.gov.ir/register ، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگزاری مدارک اقدام نمایند.

اطلاعاتی از قبیل راهنمای ثبت‌نام، معرفی مدل کیفیت جهان اسلام و نظامنامه جایزه ملی کیفیت ایران به همراه سایر اطلاعات تکمیلی از طریق نشانی اینترنتی http://quality.inso.gov.ir ، در دسترس قرار گرفته است.

متقاضیان جایزه می‌توانند در یکی از سطوح تندیس (زرین، سیمین و برنزین)، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت (یک الی ۳ ستاره) و گواهی‌نامه اهتمام به کیفیت شرکت نمایند.

گفتنی است؛ دامنه کاربرد جایزه شامل کلیه متقاضیان در بخش‌های خصوصی، دولتی و عمومی، بهداشت و درمان، تولید، خدمات، صنایع کوچک، محصولات دانش‌بنیان و فناورانه و آموزش می‌باشد.

مطابق بند 20 ماده 7 قانون تقويت و توسعه نظام استاندارد، تعيين جايزه ملي کيفيت و برگزاري مراسم مربوط و اعطاي جايزه مزبور به عنوان مرجع رسمي اين وظيفه در کشور، از ماموريت‌ها و وظايف سازمان ملي استاندارد ايران می‌باشد که به عنوان تنها جايزه رسمي، ملي و قانوني کشور در زمينه کيفيت است.