نویسنده: روابط عمومی 0 163 تاریخ انتشار : 21 خرداد 1402

قابل توجه نوجوانان گلستانی؛

31 خرداد،آخرین مهلت ثبت‌نام در بیست‌ویکمین دوره مسابقات ملی مهارت

ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره مسابقات ملی مهارت، مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه آغاز و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این دوره از مسابقات در ۴۱ رشته و ۶ گروه تخصصی که مرحله شهرستانی آن از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ تیر، مرحله استانی ۲۶ و ۲۷ تیر و مرحله کشوری نیز از هفته آخر شهریور تا نیمه آبان امسال برگزار خواهد شد.

اتصالات چوبی، الکترونیک، امنیت سایبری، آجرچینی، آشپزی، توسعه نرم‌افزار‌های موبایل، پردازش ابری، تأسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراش، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، نگهداری هواپیما، جواهرسازی، جوشکاری، فناوری آب، فناوری خودرو، پذیرش هتل، فناوری طراحی گرافیک، فناوری مد (خیاطی)، فناوری‌های وب، قنادی(شیرینی پزی)، کابینت‌سازی چوبی، کاشی‌کاری دیوار و کف، کنترل صنعتی، ساخت‌وساز خشک، گل‌آرایی، لوله‌کشی و تاسیسات گرمایشی، راهکار‌های نرم‌افزاری برای تجارت، رباتیک، نانوایی، سازه‌های چوبی، طراحی مهندسی مکانیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، مکاترونیک، نان حجیم و نیمه‌حجیم، نقاشی خودرو، صافکاری خودرو، نقاشی و دکوراسیون، طراحی فضای سبز، هنر بازی‌های سه بعدی دیجیتال و پیرایشگری مردانه از رشته‌هایی است که نخبگان مهارتی در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.

ثبت‌نام متقاضیان این دوره از مسابقات تا ۳۱ خرداد امسال ادامه خواهد داشت و نوجوانان و جوانان گلستانی می‌توانند با مراجعه به سایت https://skills.irantvto.ir/news/21nsc/ به صورت برخط و یا با مراجعه به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان ثبت نام کنند.

متقاضیان شرکت در این مسابقات باید یکی از شرایط ذیل را دارا باشند:

  1. حداکثر سن 21 سال به جز رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما
  2. دارا بودن گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در رشته‌های مرتبط، دیپلم کار و دانش یا فنی‌وحرفه‌ای در رشته‌های مرتبط، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه‌ای و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مرتبط
  • رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، توسعه نرم‌افزار‌های موبایل، راهکار‌های نرم‌افزار برای تجارت، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و طراحی و توسعه وب از شرط بند 2 مستثنی می‌باشند.
  • متقاضیان فاقد شرایط بند 2 می‌توانند جهت تعیین صلاحیت و دریافت گواهینامه مهارت به سایت advari.irantvto.ir مراجعه نمایند.