نویسنده: روابط عمومی 0 190 تاریخ انتشار : 06 تیر 1402

برگزار سومین دوره جایزه فناوری دکتر برنجکوب در صنعت افتا

به منظور زنده نگه داشتن نام و تجليل از مقام استاد مرحوم دکترمهدی برنجکوب و همچنين ادامه راه پر خير و برکت ايشان در توسعه هرچه بيشتر صنعت امنیت کشور، برگزاری رويداد ساليانه اعطای "جايزه فناوری مرحوم دکتر مهدی برنجکوب" برنامه‌ريزی شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در اين رويداد، دستاوردهای نوآورانه دانشگاهيان و فناوران در حوزه‌های امنیت فناوری اطلاعات (افتا)، بلاکچین و هوش مصنوعی با محوریت صنعت افتا، در قالب تيم‌ها و شرکت‌های نوپای فناور (استارتاپ) مورد ارزيابي قرار گرفته و به تيم يا شرکت برگزيده جايزه اعطاء خواهد شد.

مخاطب این جایزه، تیم‌های فن‌آفرینی هستند که نوآوری و فناوری در ایده، تولید محصول یا ارائه خدمت در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات(افتا)، بلاکچین و هوش مصنوعی با محوریت صنعت افتا هستند. اگر تیم در قالب یک شرکت در این رقابت شرکت کند باید از زمان تاسیس شرکت بیش از پنج سال نگذشته و مالکیت شرکت نیز متعلق به بخش خصوصی باشد.

گفتنی است، برای رتبه‌ برتر در این مسابقه، جايزه نقدي معادل يكصد ميليون تومان از طرف شركت مهندسي پيام پرداز و تسهيلات تا سقف ششصد ميليون تومان از طرف صندوق نوآوري و شكوفايي کشور در نظر گرفته شده است.

متقاضیان شرکت در این مسابقه فقط تا روز پنجشنبه 15 تیر 1402 مهلت دارند به آدرس www.berenjkoub-prize.ir مراجعه نمایند.

تذکر مهم: قبل از ثبت‌نام، فرم ارزیابی که در ذیل همین خبر قرار داده شده است را مشاهده و تکمیل نمایید.

1
فرم ارزیابی