نویسنده: روابط عمومی 0 65 تاریخ انتشار : 27 فروردین 1403

تقدير رييس پارک علم و فناوري گلستان از سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات رژيم صهيونيستي

دکتر حامد پاک‌نژاد رييس پارک علم و فناوري گلستان با صدور پيامي از عمليات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به اقدامات تروريستي رژيم صهيونيستي تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومي پارک علم و فناوري گلستان، متن پيام تقدير دکتر پاک‌نژاد به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودي خواهند دانست که به چه کيفر گاهي و دوزخ انتقامي بازگشت مي‌کنند.

( سوره شعراء آيه 227)

چه زيبا بود اقدام شما عزيزان در انهدام مواضع دشمناني که با خيال خام خود براي ملت بزرگ و اسطوره‌ساز ايران مکر و نقشه مي‌کشند، اقدامي که يادآور "فَأَنْزَلْنا عَلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا رِجْزاً مِنَ السَّماءِ بِما کانُوا يَفْسُقُونَ‌ پس ما بر آن ستمکاران به سزاى گناهى که مرتکب مى‌شدند، عذابى از آسمان فرو فرستاديم" بود.

اين اقدام سريع سپاه پاسداران عليه صهيونيست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعي و توان رزمي ايران اسلامي است و هر دشمن متجاوزي را به اشد مجازات تنبيه مي‌نمايد و دشمنان بايد بدانند که هر اقدامي که عليه جمهوري اسلامي ايران انجام دهند با پاسخي کوبنده‌تر مواجه مي‌شوند.

ايران اسلامي در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهاي مقام معظم رهبري به سمت موفقيت‌هاي بيشتر در ابعاد مختلف حرکت مي‌کنيم.

در پايان بر خود فرض مي‌دانم از تلاش‌هاي شبانه روزي تک تک پاسداران عزيز انقلاب اسلامي و سپاه مقتدر، اين لشکر مخلص خدا، در همه عرصه‌ها به ويژه در تقويت و اعتلاي نام و جايگاه ايران اسلامي و انتقام خون به ناحق ريخته عزيزانمان تشکر و قدرداني نمايم.

 

حامد پاک‌نژاد؛ رييس پارک علم و فناوري گلستان