نویسنده: روابط عمومی 0 198 تاریخ انتشار : 29 آبان 1402

آذرماه امسال؛

دومين نمايشگاه اختصاصي اوراسيا در تهران برگزار می‌شود

دومين نمايشگاه اختصاصي اوراسيا با حضور مقامات و هيات‌هاي تجاري از کشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا، سازمان همکاري شانگهاي و شوراي همکاري خليج فارس از تاریخ 13 لغایت 16 آذر 1402 (4 تا 7 دسامبر 2023) در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دومين نمايشگاه اختصاصي اوراسيا با هدف توسعه روابط اقتصادي، عملياتي شدن تجارت ايران با پنج کشور عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا و آشنا شدن تجار و توليدکنندگان پنج کشور با تجار و توليدکنندگان ايراني با حضور مقامات کشورهاي عضو اتحاديه اوراسيا و برخي کشورهاي عضو شانگهاي و شوراي همکاري خليج فارس در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران از تاريخ 13 لغايت 16 آذر سال‌جاري برگزار مي‌گردد.

در اين نمايشگاه اختصاصي، که با تمرکز بر حوزه‌هاي مختلف تشکيل مي‌گردد،  شرکت‌هاي ايراني و خارجي نيز در حوزه‌هاي مختلف صنعتي، معدني، کشاورزي، انرژي ( نفت و گاز و پتروشيمي ) و خودروسازي و قطعات در اين نمايشگاه غرفه دارند و مقرر شده است در حاشيه نمايشگاه همايش‌هاي تخصصي نيز در خصوص موضوعات تجاري و زيرساختي از جمله حمل و نقل، مسائل پولي و بانکي، گمرکي، موافقت‌نامه‌هاي تجاري، همکاري‌هاي علمي، گردشگري و دانش‌بنيان برگزار شود.

اغلب شرکت‌‌هاي روسي در حوزه‌هاي مختلف از جمله صنعت، خودروسازي، کشتي‌سازي و تجهيزات و ماشين‌آلات در نمايشگاه اوراسيا شرکت مي‌نمايند.

لازم به ذکر است که نمايشگاه اوراسيا يکي از رويدادها و نمايشگاه‌هاي مهم بين‌المللي است که نمايندگاني از کشورهايي نظير روسيه، چين، هند، عربستان سعودي، قطر، بحرين، کويت، عمان، عراق، امارات متحده عربي، قزاقستان، قرقيزستان، ارمنستان، بلاروس، پاکستان، ازبکستان، ترکمنستان، تاجيکستان، آذربايجان، سنگاپور، ترکيه و ويتنام در اين نمايشگاه حضور بهم مي‌رسانند.

گفتنی است، طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته مقرر گردیده مراسم افتتاحيه و نشست‌هايي در خصوص ” توسعه روابط اقتصادي با کشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا” ، ” اهميت توريسم در توسعه روابط اقتصادي و فرهنگي” و ” نقش دانشگاه‌هاي کشورها در تجاري‌سازي علم و رشد اقتصادي ” به همراه نشست‌هايي با سازمان‌هاي بانک، بيمه و صندوق‌هاي ضمانت صادرات برگزار گردد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره همراه 09118693183 تماس حاصل فرمایند.