نویسنده: روابط عمومی 0 632 تاریخ انتشار : 20 بهمن 1400

فراخوان شناسایی مخترعان جوان کشور که طی سال‌های 98 تا 1400 موفق به ثبت اختراع شده‌اند

به اطلاع جامعه مخترعان جوان کشور می‌رساند، مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد در همایش گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری که سال آینده با شعار "مالکیت فکری و جوانان: نوآوری برای آینده بهتر" برگزار خواهد شد، تعدادی از مخترعین جوان را انتخاب نموده و از ایشان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، به برگزیدگان این فراخوان جوایزی اهداء و اختراعات منتخب، در نمایشگاه همایش روز جهانی مالکیت فکری به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این راستا از جوانانی که در رده سنی 15 تا 24 سال قرار دارند و موفق به ثبت اختراع بین سال‌های 1398 تا 1400 شده‌اند، دعوت می‌شود اطلاعات زیر را، حداکثر تا تاریخ 30 بهمن‌ماه سال‌جاری به دبیرخانه همایش به  نشانی ipday2022patent@ssaa.ir  ارسال نمایند:

- فرم تکمیل شده (لینکِ دانلودِ فرم خام در انتهای متن موجود است)

- عکس یا ویدئوی کوتاه از مخترع (با حجم کمتر از 10 مگابایت- ترجیحاً عکس یا ویدئوی ارسالی، اختراع مورد نظر را نیز نمایش دهد.)

- مستندات مربوط به موفقیت در تجاری‌سازی اختراع و یا ساخت محصول نهایی در صورت وجود. (آدرس سایت، صفحه فضای مجازی معرف اختراع ... حداکثر با حجم 1 مگابایت)

لطفا ایمیل خود را با موضوع "patent" به دبیرخانه ارسال نمایید.

1
دریافت فرم فراخوان اختراعات