نویسنده: روابط عمومی 0 189 تاریخ انتشار : 07 آذر 1401

رئيس پارک علم و فناوری گلستان خبر داد:

نمایشگاه هفته پژوهش استان از تاريخ 12 لغايت 15 آذرماه برگزار خواهد شد

دکتر مهدی غفاری از برگزاري نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به مدت 4روز در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدی غفاری گفت: نمايشگاه امسال با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراكز تحقيقاتي، شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌ها و واحدهاي فناور در 22 غرفه از تاریخ 12 لغایت 15 آذرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دبير اجرايي بيست‌وسومين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار گلستان بیان داشت: این نمایشگاه از ساعت 10 صبح روز شنبه 12 آذر 1401 با حضور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های استان در محل سوله ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان( واقع در خیابان شهید بهشتی) افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاري پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاري نمايشگاه اشاره كرد و گفت: تعداد 12 کارگاه آموزشی و  پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی 4 روز در محل نمایشگاه برگزار می‌گردد که جزئیات و ساعات دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

دکتر غفاری ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند با مراجعه به غرفه فن‌بازار منطقه‌ای گلستان از مشاوره‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده نمایند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال نیز همچون سال گذشته، با تخصیص فضاهایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده و مسابقات نقاشی سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

گفتنی است؛ بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان تا روز سه‌شنبه 15 آذرماه 1401 دایر، بازدید برای عموم آزاد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح الی 16 عصر به مدت چهار روز از نمایشگاه دیدن فرمایند.