انتصاب کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان در کارگروه توسعه ارتباطات و رسانهای کشور
با حکم مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیدمحمود یعقوبی، کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان به عنوان عضو کمیته اجرایی و راهبری، کارگروه توسعه ارتباطات و رسانهای پارکهای علم و فناوری کشور منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در متن حکم صادره آمده است:
جناب آقای سیدمحمود یعقوبی – کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان
با سلام و احترام
با توجه به ایجاد «کارگروه توسعه ارتباطات رسانهای پارکهای علم و فناوری کشور» در معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بدینوسیله به عنوان «عضو کمیته اجرایی و راهبری این کارگروه» منصوب میشوید.
انتظار میرود با حضور و همکاری فعال شما در این کارگروه و همکاری همه پارکهای علم و فناوری و بهکارگیری ظرفیتهای رسانهای موجود، شاهد توسعه کمی و کیفی تولیدات، فعالیتها و برنامههای رسانهای پارکهای علم و فناوری در سطح کشور باشیم.
با آرزوی توفیق الهی
توحید فیروزان
مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری




