نویسنده: روابط عمومی 0 186 تاریخ انتشار : 01 مهر 1404

انتصاب کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان در کارگروه توسعه ارتباطات و رسانه‌ای کشور

با حکم مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیدمحمود یعقوبی، کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان به عنوان عضو کمیته اجرایی و راهبری، کارگروه توسعه ارتباطات و رسانه‌ای پارک‌های علم و فناوری کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در متن حکم صادره آمده است:

جناب آقای سیدمحمود یعقوبی  کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان

 با سلام و احترام

با توجه به ایجاد «کارگروه توسعه ارتباطات رسانه‌ای پارک‌های علم و فناوری کشور» در معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بدینوسیله به عنوان «عضو کمیته اجرایی و راهبری این کارگروه» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با حضور و همکاری فعال شما در این کارگروه و همکاری همه پارک‌های علم و فناوری و به‌کارگیری ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود، شاهد توسعه کمی و کیفی تولیدات، فعالیت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای پارک‌های علم و فناوری در سطح کشور باشیم.

با آرزوی توفیق الهی

توحید فیروزان

مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری