نویسنده: روابط عمومی 0 974 تاریخ انتشار : 03 آذر 1399

قابل توجه كارگران و گروه‌هاي مختلف كار در استان گلستان؛

14 آذرماه99، آخرين مهلت ثبت‌نام در سی‌ودومین جشنواره امتنان از برترین‌های جامعه کار و توليد

ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان گلستان در سی‌ودومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تا 14 آذرماه 99 ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، این جشنواره به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تولید و با هدف تحقق آرمان عدالت‌طلبی و فرصت‌سازی، ایجاد فضای رقابتی منصفانه، ایجاد تحول در کارکرد و عملکرد و شکوفایی نخبگان جامعه کار و تولید و همچنین شناسایی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، در سه سطح کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

ارائه شیوه‌‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری و افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌‌های داخلی و خارجی از جمله مهم‌ترين شاخص‌‌های کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

نفرات برتر در جشنواره استانی در صورت کسب حد نصاب‌های لازم به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان و واجدان شرایط برای ثبت‌نام می‌توانند به درگاه اینترنتی www.emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

گفتني است، كلیه مراحل ثبت‌نام در این جشنواره از طریق سامانه انجام می‌شود و آخرين مهلت ثبت‌نام، 14 آذرماه99 تعيين شده است.