نویسنده: روابط عمومی 0 105 تاریخ انتشار : 16 بهمن 1402

20 بهمن 1402؛

آخرین مهلت شرکت در فراخوان بزرگ‌ سرمايه‌گذاري در حوزه بازي و اسباب‌بازي

فراخوان بزرگ‌ترين رويداد سرمايه‌گذاري با محوريت بازي و اسباب‌بازي تحت عنوان «سکوي پرتاب طلوع» با حمايت ستاد توسعه فناوري هاي نرم و صنايع خلاق منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، با توجه به اهميت بازي و اسباب‌بازي در رشد و تربيت نسل آينده و لزوم حمايت از فعالان اين حوزه، موسسه طلوع نسل نور با همکاري خانه خلاق و نوآوري ستاپ، مجموعه 100 استارتاپ و انجمن توليدکنندگان اسباب‌بازي با حمايت ستاد توسعه فناوري‌هاي فرهنگي و نرم و جمعي از نهادهاي فعال در حوزه کودک، رويدادي تخصصي را با هدف سرمايه‌گذاري و حمايت از توليد کنندگان بازي و اسباب‌بازي برگزار مي‌‌کند.

از محورهاي اين رويداد مي‌توان به  بازي و اسباب‌بازي آموزشي و اکتشافي، بازي و اسباب‌بازي با رويکرد تربيتي، بازي و اسباب‌بازي سنتي و محلي، بازي و اسباب‌بازي هنري و مهارتي، بازي و اسباب‌بازي با رويکرد روانشناختي و بازي و اسباب‌بازي با رويکرد کودک و خانواده اشاره‌ کرد.

گفتني است  آثار برگزيده حداقل از 20 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري قطعي برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان براي شرکت در رويداد و ارسال آثار تا 20 بهمن ماه مي‌توانند به وبسايت رويداد طلوع به نشاني  http://tolooevent.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بيشتر با دبيرخانه رويداد  به شماره 09053228019 و  02188329751 تماس بگيرند.