نویسنده: روابط عمومی 0 182 تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1402

ارائه ۶ محصول فناورانه و دانش‌بنیان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان در نمایشگاه ایران اکسپو

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از روز گذشته آغاز بکار کرد که با حضور پررنگ شرکتهای فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری گلستان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این نمایشگاه که با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالاهای صادراتی به منظور افزایش ضریب تاب‌آوری اقتصادی کشور افتتاح شد، پاویون ویژه استان گلستان با مدیریت استانداری گلستان به ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های صادراتی بخش‌های مختلف پرداخت.

پارک علم و فناوری گلستان نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی حاضر در غرفه استان، به ارائه ۶ محصول فناورانه و دانش‌بنیان که قابلیت صادرات به کشورهای مختلف را دارا هستند، پرداخت.

دستگاه کنترل عفونت از شرکت دانش‌بنیان شتابگران فناوری گلستان، دستگاه اسکن سه‌بعدی زمین از شرکت دانش‌بنیان پارس فناور مجید آسیا، شیرآلات سلونوئیدی و پنوماتیکی از شرکت تچرا پیشتاز پویا، کوکتل‌های طبیعی پوست از شرکت ارمغان سلامت آوید، نمک سالیکورنیا از شرکت ماروسان و محصولات پزشکی و ارتوپدی از شرکت دانش‌بنیان سپیدتن پرنیان پویش در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان ارائه و عرضه شدند.

گفتنی است، این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ با حضور در سالن ۴۱ نمایشگاه از غرفه استان گلستان بازدید نمایند.

شایان ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی، با میزبانی ۷۰ هیئت تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از هزار و ۲۰۰ تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا (۶۰ کشور) در حال برگزاری است.