نویسنده: روابط عمومی 0 982 تاریخ انتشار : 01 آذر 1399

افتخارآفرینی روابط‌عمومی پارك علم و فناوري گلستان در پنجمين جشنواره تجليل از روابط عمومي‌هاي برتر منطقه ۲ كشور

پنجمين جشنواره معرفي و تجليل از خبرنگاران و روابط عمومي‌هاي برتر پارك‌هاي علم و فناوري و دانشگاه‌هاي منطقه ۲ كشور با معرفي و تقدير از نفرات برتر پايان يافت.

به گزارش روابط‌عمومي پارك علم و فناوري گلستان، پنجمين جشنواره معرفي و تجليل از خبرنگاران و روابط‌عمومي‌هاي برتر پارك‌هاي علم و فناوري و دانشگاه‌هاي منطقه ۲ كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و با حضور رياست اين دانشگاه، مديران روابط عمومي پارك‌هاي علم و فناوري و دانشگاه‌هاي منطقه۲ كشور و حضور مجازي دكتر عبداللهي‌نژاد، مديركل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد.

در بخش "اطلاع‌رساني و ارتباط با رسانه" روابط عمومی پارك علم و فناوري گلستان موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره از میان يكصد اثر ارسالي شد و از زحمات آقاي سيدمحمود يعقوبي، مسئول روابط عمومی اين پارك تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

اطلاع‌رساني و ارتباط با رسانه، تبليغات و انتشارات، روابط عمومي الكترونيك، برگزاري مراسم‌ها و مناسبت‌ها، ارزيابي و ايده‌هاي نو، پژوهش و افكارسنجي و مستندسازي  محورهاي هفت‌گانه هيات داوران به منظور انتخاب روابط عمومي‌هاي برتر پارك‌هاي علم و فناوري و دانشگاه‌هاي منطقه2 كشور در اين جشنواره بود.