نویسنده: روابط عمومی 0 262 تاریخ انتشار : 03 تیر 1402

همزمان با سومین روز از هفته قوه قضائیه انجام شد؛

بازدید مدیرکل بازرسی استان به اتفاق رئیس پارک علم و فناوری گلستان از دو شرکت دانش‌بنیان

مدیرکل بازرسی استان به اتفاق به رئیس پارک علم و فناوری گلستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی، از دو شرکت دانش‌بنیان عضو این پارک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، صبح امروز و همزمان با آغاز سومین روز از هفته قوه قضائیه، آقاعلیخانی مدیرکل بازرسی استان به همراه دکتر غفاری رئیس پارک علم وفناوری گلستان، از شرکت دانش‌بنیان «سپیدتن پرنیان پویش» تولیدکننده انواع تجهیزات پزشکی و کمک درمانی ارتوپدی و فیزیوتراپی بازدید کردند.

طی این بازدید، مسائل و موانع پیش روی این واحد تولیدی به طور کامل بررسی و دستور رسیدگی هرچه سریعتر حل مشکلات از سوی مدیرکل بازرسی به مدیران استانی حاضر در این بازدید صادر شد.

در ادامه، مدیرکل بازرسی استان و رئیس پارک علم و فناوری گلستان با حضور در شرکت دانش‌بنیان «کشت و صنعت و داروسازی گیاه اسانس»، تولیدکننده داروهای گیاهی، اسانس، عصاره و روغن‌های گیاهی از روند تولید این شرکت نیز بازدید بعمل آوردند.

مدیرکل بازرسی استان ضمن بازدید کامل از بخش‌های مختلف این مجموعه، دستور تسهیل‌سازی روند تولید و رفع موانع پیش روی فعالیت این شرکت را به مدیران حاضر در این بازدید صادر کرد.

گفتنی است، طی دو بازدید انجام شده مقرر گردید مشکلات پیش روی شرکت‌ها حداکثر ظرف 2 هفته توسط مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و نتیجه آن به اداره کل بازرسی استان اعلام گردد.