به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار انجام شد؛
بازدید و تجلیل رییس پارک علم و فناوری گلستان از خبرنگاران چهار خبرگزاری استان
دکتر حسین مومنی ظهر امروز به اتفاق مشاور، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی این پارک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از برخی خبرگزاری های استان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان در این دیدارها، دکتر حسین مومنی به اهمیت رسانهها در حوزه فناوری و گفتمانسازی اقتصاد دانشبنیان اشاره و گفت: خبرنگاران وظیفه خطیر همراهی، تبلیغ و ترویج محصولات و دستاردهای شرکتهای دانشبنیان و فناور را برعهده دارند که از این طریق میتوان استان را به قابلیتهای اقتصاد دانشبنیان سوق داد.
مومنی ادامه داد: پارک علم و فناوری گلستان علاقه مند به حضور خبرنگاران در لایه به لایه فعالیتها و عملکرد این مجموعه و همچنین نشستهای تخصصی خبرنگاران با شرکتهای دانشبنیان و فناور عضو پارک در جهت شناساندن و معرفی دستاوردهای این شرکتها به بازارهای داخلی و خارجی است.
دکتر مومنی در این دیدارها همچنین ضمن تشریح عملکرد ۶ ماه گذشته این پارک، ابراز داشت: روابط عمومی این پارک عملکرد ماهانه این مجموعه را در قالب نشریهای به صورت ماهانه چاپ و در شبکههای مختلف اجتماعی منتشر مینماید که رصد این فعالیتها از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ما امیدآفرین است.








