نویسنده: روابط عمومی 0 90 تاریخ انتشار : 16 دی 1402

برپایی پاويون شرکت‌هاي دانش‌بنيان ايراني در نمايشگاه صنعت و تجارت پاکستان (ITIF 2024)

پاويون شرکت‌هاي دانش‌بنيان ايراني در نمايشگاه صنعت و تجارت پاکستان (ITIF 2024) با حمايت صندوق نوآوري و شکوفايي رياست جمهوري برپا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي پارک علم و فناوری گلستان، نمايشگاه صنعت و تجارت پاکستان (ITIF 2024) طي روزهاي 17 لغایت 19 اسفند 1402 در مرکز نمايشگاهي کراچي برگزار خواهد شد.

در اين نمايشگاه سه روزه شرکت‌هاي مختلفي از جهان حضور خواهند داشت و محصولات خود را در حوزه‌هاي مرتبط با اين نمايشگاه نظير تجهيزات برق، تجهيزات ابزار و يراق، انرژي‌هاي تجديدپذير، پمپ و شيرآلات صنعتي، ماشين‌آلات ساختمان و راه‌سازي، تجهيزات نفت و گاز، تجهيزات پتروشيمي، ماشين‌آلات صنعتي و تجهيزات معدن در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

شرکت‌هاي دانش‌بنيان علاقه‌مند به حضور در اين پاويون تا 20 دي ماه سال جاري فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوري و شکوفايي به نشاني ghazal.inif.ir ثبت‌نام کرده و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره 02166561466 داخلي 107 (شرکت تجارت هوشمند هيراد) تماس حاصل کنند.

ظرفيت پاويون محدود بوده و اولويت با شرکت‌هاي دانش‌بنياني است که زودتر تقاضاي خود را ثبت کنند.

يکي از برنامه‌هاي صندوق نوآوري و شکوفايي در راستاي کمک به توسعه بازار صادراتي شرکت‌هاي دانش‌بنيان، حمايت از حضور شرکت‌هاي دانش‌بنيان در نمايشگاه‌هاي ‌خارجي و نيز حضور در نمايشگاه‌هاي معتبر بين‌المللي به دو صورت حضور مستقل و برپايي پاويون است.