نویسنده: روابط عمومی 0 338 تاریخ انتشار : 24 مهر 1400

برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر و حمل و نقل کراچی پاکستان

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت، ابزار و ماشین‌آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر، حمل‌ونقل و خودروهای برقی و قطعات کراچی پاکستان با حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنيان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، کشور پاکستان با بیش از 220 میلیون نفر جمعیت، هفتمین مقصد صادراتی برای کالا و محصولات کشورمان بوده و میزان صادرات به این کشور طی سال‌های اخیر با رشد40 درصدی همراه بوده است.

این کشور پس از عراق طولانی‌ترین مرز زمینی (950 کیلومتر) را با ایران دارد که همین موضوع ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش مراودات تجاری بین دو کشور را فراهم می‌نماید. پاکستان در سازمان‌های جهانی تجارت، بهداشت، گمرک و صندوق بین‌المللی پول عضویت داشته و بیست و ششمین قدرت اقتصادی دنیا محسوب می‌شود.

بر اين اساس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کراچی پاکستان در ایران در نظر دارد با حمایت سرکنسولگری ج.ا.ایران در کراچی و صندوق نوآوری و شکوفایی نسبت به برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بینالمللی صنعت، ابزار و ماشین‌آلات همزمان با نمایشگاه‌های بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، حمل‌ونقل و خودرو در کراچی ـ پاکستان از تاریخ 25 لغایت 27 آبان‌ماه 1400 اقدام نماید.

شایان ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، 70 درصد هزینههای اجاره و ساخت غرفه را به‌صورت بلاعوض پس از بازگشت از نمایشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت خواهد نمود.

هر يک از واحدهای فناور و دانش‌بنيان مستقر در پارک به منظور کسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به تارنمای www.inteep.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 05136028929 و همراه 09370201053 تماس حاصل فرمایند.