نویسنده: 5 0 1092 تاریخ انتشار : 29 دی 1399

قابل توجه واحدهای فناور استان گلستان؛

برپایی ۴ پاویون در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور افغانستان

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در کشور افغانستان با محوریت بخش کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت و معدن و فناوری اطلاعات و ارتباطات از 21 لغایت 24 بهمن‌ماه در شهر کابل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان برای حضور در بازارهای صادراتی محصولات و خدمات دانش‌بنیان حمایت می‌کند؛ در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان که از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ بهمن‌ماه سال‌جاری در شهر کابل برگزار می‌شود، چهار پاویون از شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان در بخش‌های کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت و معدن و فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شود.

بر این اساس، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مند به حضور در پاویون شرکت‌های دانشبنیان در نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان می‌توانند تا پنجم بهمن‌ماه سال‌جاری از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری به آدرس ghazal.inif.ir  ثبت‌نام خود را انجام دهند. این شرکت‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی با شماره ۰۹۲۱۵۰۰۷۶۱۲ تماس حاصل نمایند.

شرکت‌های غیردانش‌بنیان نیز می‌توانند جهت شرکت در این نمایشگاه فرم بارگزاری شده در ذیل این خبر را تکمیل و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 30 دی‌ماه99 به شماره واتس‌اپ 09354826393 (روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان) ارسال نمایند.

1
دریافت فرم ثبت نام