نویسنده: 1 0 1429 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

برگزاري جلسه همكاري مشترك پارك علم و فناوري گلستان با شتاب‌دهنده جهش

صبح امروز جلسه‌‌ای صمیمی مابین دکتر حسام رئیس پارک علم و فناوری گلستان و مهندس گودرزی، مدیرعامل شتاب‌دهنده جهش در خصوص چگونگی همکاری‌های مشترک طرفين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این دیدار که در دفتر ریاست پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد،  دکتر حسام، از آمادگی کامل این پارک جهت فراهم نمودن بسترهای لازم برای استقرار نمایندگی این شتاب‌دهنده در شهر گرگان خبر داد.

رئيس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان کرد: امید است که با فراهم شدن امکان استقرار این شتاب‌دهنده، زمینه توانمندسازی و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها در استان گلستان بیش از پیش فراهم گردد.

در ادامه این دیدار، مهندس گودرزی مدیرعامل شتاب‌‌دهنده جهش نیز از فعالیت‌های فناورانه پارک علم و فناوری گلستان و حمایت این نهاد از استارتاپ‌ها، استقبال و ابراز خرسندی کرد.

گودرزی ضمن برشمردن برخی از زیرساخت‌های لازم جهت حضور تیم سرمایه‌گذاری شتاب‌دهنده جهش در استان، حمایت پارک از حوزه سرمایه‌گذاری را فرصتی مغتنم برای رسیدن به اشتغال و ورود ایده‌پردازان به عرصه کسب‌وکار دانست.

مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی جهش در پایان این دیدار، آمادگی کامل این شتاب‌دهنده را جهت حضور، توانمندسازی و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها در استان گلستان اعلام کرد.