نویسنده: 1 0 1261 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

برگزاري كارگاه شماره يك مدرسه فينتك در پارك علم و فناوري گلستان

كارگاه شماره يك مدرسه فينتك(آشنايي با نهادهاي پولي‌و مالي) همزمان با تهران در مدرسه فينتك، در پارك علم و فناوري گلستان برگزار خواهد شد.

ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناري گلستان، اين كارگاه آموزشي روز پنج‌شنبه مورخ 19 مهرماه از ساعت 9صبح الي 13 در محل ساختمان شماره يك پارك علم وفناوري گلستان واقع در شهرك صنعتي آق قلا برگزار خواهد شد.

گفتني است مدرس اين كارگاه 4 ساعته، خانم زكيه ايزدي، مشاور سرمايه گذاري مركز فين‌تك بانك انصار مي‌باشد.

لازم به ذكر است اين دوره آموزشي شامل 11 كارگاه 4 ساعته مي باشد كه پنجشنبه هر هفته همزمان با مدرسه فين‌تك در تهران، در پارك علم و فناوري گلستان بصورت آنلاين برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشي، مقدمه‌ای است بر معرفی بازارهای مالی و سازوکارهای آن، بیان ضرورت و اهمیت وجود صنعت خدمات مالی و تاثیری که مستقیم و غیرمستقیم بر زندگی همه، از کوچک و بزرگ دارد.

در این دوره به عنوان مقدمه به نقش نهادهای مالی و ابزارهای آن در بروز و حل بحران مالی 2008 پرداخته می‌شود و در ادامه انواع خدمات مالی از بورس و بیمه تا خدمات سرمایه‌گذاری و سازوکارهای کلی آنها معرفی می‌شود.

در انتها انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان دید خوبی نسبت به کل اکوسیستم مالی پیدا کرده و ایده‌های متنوع‌تر و غنی‌تری در حوزه فینتک ارائه کنند.