نویسنده: 1 0 946 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

برگزاري همايش آشنايي با حمايت‌هاي مركز رشد شرق گلستان در گنبدكاووس

روز گذشته همايشي با عنوان آشنايي با حمايت‌هاي مركز رشد شرق گلستان جهت ايجاد كسب و كارهاي دانش‌‎بنيان در گنبد كاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، اين همايش يك‌روزه در دانشكده فني خواهران كوثر در شهرستان گنيدكاووس و با حضور رئيس، اساتيد و دانشجويان اين دانشكده برگزار گرديد.

 در اين همايش دكتر عمراني، رئيس مركز رشد شرق گلستان و سرپرست مركز رشد جامع پارك با اشاره به حمايت از واحدهاي مستقر در مراكز رشد، مهم‌ترين وظايف اين مركز را تشريح كرد.

رئيس مركز رشد شرق گلستان تصريح كرد: تلاش براي فراهم آوردن حمايت‌هاي قانوني جهت تسريع رشد واحدهاي مستقر در مركز رشد، ارائه مشاوره‌هاي مورد نياز واحدها در راستاي تبديل ايده‌هاي نو به محصولات قابل تجاري شده و تجاري‌سازي آنها، نظارت بر روند رشد واحدها و تحليل مستمر دستاوردها با هدف افزايش كارايي مركز رشد و نظارت بر فعاليت‌هاي واحدهاي فناوري در تحقق ايده‌محوري آنها، ‌مهم‌ترين وظايف مراكز رشد مي‌باشد.

دكتر عمراني در ادامه سخنان خود بسترسازي جهت تجاري‌كردن دستاوردهاي تحقيقاتي و ايجاد زمينه كارآفريني و حمايت از نوآوري و خلاقيت نيروهاي محقق جوان را مهم‌ترين اهداف اين مركز اعلام كرد و گفت: بسترسازي به‌منظور ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب جهت جذب كارآفرينان‌و دانش‌آموختگان دانشگاهي در زمينه‌هاي فناوري و توليد و توسعه محصولات و فرآيندهاي فناوري قابل عرضه به بازار از ديگر اهداف مراكز رشد مي‌باشد

گفتني است در پايان اين مراسم از محصولات و دستاوردهاي دانشجويان در محل نمايشگاه دائمي اين دانشكده بازديد به عمل آمد.