برگزاری نخستین نشست از دوره اول کمیسیون دائمی هیات امنای منطقه سه فناوری کشور در پارک علم و فناوری گلستان
نخستین نشست از دوره اول کمیسیون دائمی هیات امنای منطقه سه فناوری کشور عصر امروز یکشنبه 9 شهریور 1404 در محل پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست با حضور افراد ذیل در سالن جلسات پارک گلستان برگزار شد:
▫️دکتر قنبری رییس کمیسیون دائمی منطقه ۳ فناوری کشور
▫️دکتر نظری دبیر هیات امنا منطقه ۳ فناوری کشور و رییس پارک علم و فناوری سمنان
▫️مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در امور هیات امنا
▫️دکتر مومنی رییس پارک علم و فناوری گلستان و مدیران این پارک
🔻و اعضای حقیقی کمیسیون دائمی پارک علم و فناوری گلستان:
▫️دکتر کیانمهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان
▫️دکتر میرکتولی رییس دانشگاه جامع گلستان
▫️دکتر غفاری رییس اسبق پارک علم و فناوری گلستان
▫️دکتر دومهری، رئیس کمیسیون دانشبنیان و کسبوکارهای وابسته اتاق بازرگانی گرگان(به صورت برخط)














