نویسنده: روابط عمومی 0 789 تاریخ انتشار : 21 بهمن 1398

بيانيه روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان برای حضور جامعه علمي و فناوری استان در راهپیمایی 22بهمن

روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای از جامعه علمي استان گلستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی چهل و یکمین بهار آزادی در يوم‌الله 22بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در این بیانیه از عموم مردم فهیم و شریف ایران بويژه جامعه علمي  و فناوری استان گلستان خواسته‌ شده است با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

                                     بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

             وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و يكمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

اینک در چهل‌و يكمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت اسطوره مقاومت سردار سلیمانی مقارن شده همچون سنوات قبل سیمای کشور عزیزمان شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی راهپیمایی“یوم‌الله ۲۲بهمن”خواهد بود که به‌صورت یکپارچه و همزمان، در بیش از هزاران شهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمن‌ماه 1398 همۀ دنیا شاهد خواهند بود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

پارك علم و فناوري گلستان از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی اساتيد، دانشجويان، نخبگان علمي، فناوران، كارآفرينان و فعالان عرصه علم و فناوري دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی«ره»، شهداء و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید بیعت نمایند.

بدون شک در چهل و يكمين بهار انقلاب، كاركنان پارك علم و فناوري گلستان نيز دوشادوش سایر اقشار جامعه در این همایش بزرگ شرکت نموده و با اهتزاز پرچم باشکوه ایران اسلامی به عنوان نماد هویت ایران و نشانه صلابت ایرانیان، اتحاد و همدلی خود را در صفوف به هم فشرده آحاد مردم نشان خواهند داد.