نویسنده: روابط عمومی 0 252 تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402

فرصتی ویژه برای دانشجویان، واحدهای فناور و دانش‌بنیان استان؛

ثبت‌نام مرحله دوم طرح دستیار فناوری به زودی آغاز می‌شود

دوره دوم طرح دستیار فناوری با هدف حضور فعال دانشجویان در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور با راهبری و هدایت نهاد دانشگاه، پارک‌های فناوری کشور و با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، طرح دستیار فناوری با راهبری و هدایت دو نهاد پارک علم و فناوری و دانشگاه در هر استان برنامه‌ریزی شده است؛ این طرح یکی از برنامه‌های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان به سمت استفاده کاربردی و کسب تجربیات عملی آنها در راستای شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین است که با هدف تربیت نیروی متخصص و اشتغال دانش‌آموختگان، در حال اجراست.

در طرح دستیار فناوری دانشجویان یک دوره زمانی ۶ ماهه کار دانشجویی(300 ساعت) در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌گذرانند  و در آن مبلغ ماهیانه یک میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی، ۲ میلیون تومان به دانشجویان ارشد و ۳ میلیون تومان به دانشجویان دکتری پرداخت می‌شود.

دانشجویان کارشناسی پس از گذراندن نیم‌سال ششم تحصیلی، کارشناسی ارشد بعد از گذراندن نیم‌سال دوم و دانشجویان دکتری بعد از گذراندن نیم‌سال چهارم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

در واقع مهمترین هدف طرح دستیار فناور، آشنا کردن دانشجویان با فضای واقعی کار در حین تحصیل است.

دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور متقاضی در استان گلستان برای ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مند شدن از مزایای آن می‌توانند از طریق آدرس سایت https://www.parkintern.i اقدام و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره همراه 09195442690 تماس حاصل فرمایند.

مهلت ثبت‌نام در این طرح ششم لغایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ می‌باشد.