نویسنده: روابط عمومی 0 877 تاریخ انتشار : 06 دی 1398

قابل توجه دانش‌آموزان گلستانی؛

جشنواره استعدادیابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی برگزار می‌شود

«باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی» در نظر دارد نخستین جشنواره «خلاقیت و استعدادیابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی» را در اردیبهشت‌ماه سال1399 برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، شناسایی نگرش‌های خلاقانه، استعدادها و توانمندی‌های گروه سنی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی از جمله اهداف عمده این جشنواره عنوان شده است.

چنین رویدادهایی می‌توانند زمینه ساز احیاء کاربرد گیاهان دارویی، ترویج زندگی سالم در جامعه، گسترش تحقیق و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و شناسایی و پرورش ایده‌های نوآورانه در این حوزه باشند؛ این جشنواره در اردیبهشت 1399 در تهران برگزار خواهد شد.

دانشآموزان کلیه مقاطع تحصیلی می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی و پس از مطالعه شیوه‌نامه جشنواره، در یکی از محورهای «ماکت یا کارسازه»، «روزنامه‌دیواری»، «انشاء‌نویسی»، «مقاله علمی» و «بخش خلاقیت یا آزاد» شرکت کنند و آثار خود را به صورت فایل pdf یا تصویر به آدرس رایانامه باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی (s_clubherb@ihms.ir) ارسال کنند.

همچنین، دانش‌آموزان علاقه‌مند ایرانی می‌توانند آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه برگزاری جشنواره (به آدرس: شهر ری، میدان هادی ساعی، جنب فروشگاه رفاه، جامعه گیاهدرمانی ایران؛ کدپستی 1843714633)ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55939401-021 تماس حاصل نمایند.

ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از 25 آذرماه آغاز و تا 21 اسفندماه 1398 ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند شیوه نامه شرکت درمحورهای مختلف را درسایت باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی به نشانی www.ihms.ir مشاهده کنند.