نویسنده: 5 0 185 تاریخ انتشار : 13 تیر 1402

حضور پر رنگ شرکت‌های پارک علم و فناوری گلستان در چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برای نمایش توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند برگزار و ۸ محصول دانش‌بنیان و فناورانه شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان در این نمایشگاه عرضه شد‌.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نمایشگاه با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقای روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» برگزار شد.

در این نمایشگاه که به مدت سه روز در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، تعداد هشت محصول دانش‌بنیان و فناورانه توسط شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان عرضه شد.

دستگاه اسکن زمینی سه بعدی و لوازم ورزشی پارکی هوشمند با قابلیت تولید برق محصول شرکت دانش‌بنیان صنایع مکاترونیک مجید، نرم‌افزار مدیریت مطب و فروشگاه‌ساز شرکت سورنا وب هیرکان، نرم‌افزار درو برای شرکت آنا شیمی قابوس، نرم‌افزار خدمات صفر تا صد شرکت امداد مسکن آریایی، مه‌پاش ضدسرقت از شرکت دانش‌بنیان دایره دانش‌سبز فردا و آکواریوم هوشمند محصول شرکت طلوع لوتوس هیرکانیان از جمله محصولات و خدمات ارائه شده در غرفه پارک علم و فناوری گلستان هستند.