نویسنده: روابط عمومي 0 787 تاریخ انتشار : 25 فروردین 1398

معاون پارک علم و فناوری گلستان خبر داد:

دوره آموزشی طرح توانا از 29 فروردين‌ماه به مدت دو هفته در گرگان برگزار خواهد شد

معاون پارک علم و فناوری گلستان از برگزاري دوره آموزشی طرح توانا با هدف آشنایی دانشجویان با راه‌های ایجاد کسب و‌کار‌های نوآورانه توسط اساتيد مجرب كشوري در گرگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر عماد آيداني صبح امروز بيان داشت: طرح توانا به همت پارك علم و فناوري گلستان و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، در تاريخ‌هاي 29 و30 فروردين، 5 و6 ارديبهشت و 12 و 13 ارديبهشت 1398 به مدت دو هفته از ساعت 9 صبح الي 17 در سالن رشد دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقاء توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌و‌کار و ملزومات آن طراحی شده است.

معاون پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: این بسته آموزشی شامل شش عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب‌وکار، روش‌های بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌و‌کار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

دكتر آيداني افزود: بسته آموزشی توانا با توجه به محتواي بسیار خوب و اساتید مجربی که برای آن انتخاب شده می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان استان برای راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکار‌های نوآورانه ایفا کند.

وي در پايان با بیان اینکه این دوره ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان گلستان است، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با محتوای آموزشی این دوره، دانشجویان دانش چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب‌وکار‌های نوآورانه را فرا بگیرند.

گفتني است هزينه ثبت نام براي كليه دانشجويان با احتساب 90 درصد تخفيف 50 هزار تومان مي‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام ‏با شماره تلفن‌هاي 7-34534003-017 (آقاي سعيدي و آقاي يعقوبي) تماس حاصل فرمايند.