نویسنده: روابط عمومی 0 2661 تاریخ انتشار : 07 آبان 1398

دی‌ماه امسال؛

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند در تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت راه‌وشهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ دی‌ماه 1398 در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نمایشگاه بزرگترین رویداد حوزه شهر هوشمند در کشور در مساحت 21 هزار مترمربع می‌باشد و پیش‌بینی می‌گردد بالغ بر 400 شرکت از حوزه‌های مرتبط در شهر هوشمند در این رویداد مشارکت نمایند.

از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه می‌توان به حمل‌ونقل هوشمند، محیط‌زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، ساختمان‌های هوشمند، امنیت در شهرهای هوشمند، دولت هوشمند، سلامت، آموزش و ورزش، موضوعات مستقل، انرژی و اقتصاد هوشمند اشاره کرد.

هدف از برگزاري اين نمایشگاه توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود كيفيت زندگي شهري، استفاده از تجربيات موفق ديگر كشورها و آشنايي فعالان حوزه فاواي كشور با آخرين دستاوردهاي حوزه شهر هوشمند اعلام شده است.

از جمله نكات ويژه اين نمايشگاه، برگزاري استارتاپ ويكند شهری سه روزه طي برگزاري نمايشگاه شهر هوشمند و معرفي برگزيدگان در روز اختتاميه است.

همچنين در اين نمايشگاه ضمن برگزاري كارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی، سعي خواهد شد تا آموزش‌های كاربردي در خصوص شهر هوشمند ارائه شود.

محورهاي اصلي پنل‌هاي تخصصي نمايشگاه شهر هوشمند شامل استقرار عدالت اجتماعی در شهر هوشمند، نقش استارتاپ‌های ورزش و سلامت در توسعه شهر هوشمند، توسعه اکوسیستمی استارتاپی و خدمات شهروندی در بستر شهر هوشمند، ايجاد مراکز شتابدهنده شهری، اقتصاد نوآورانه در شهر هوشمند و نقش کارآفرینی محلات تهران در توسعه اقتصاد دیجیتال است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه جامع‌ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز ایران در حوزه شهر هوشمند می‌باشد که طی سه روز به‌منظور تحول در آینده شهرسازی به شما اجازه مشارکت و دسترسی به پروژه‌های عظیم و کلان هوشمندسازی کشور و نفوذ به جمع حرفه‌ای‌ها را می‌دهد؛ آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌های نوین در بخش‌های مختلف و متنوع تکنولوژی‌های شهر هوشمند همگی در زیر یک سقف مهیا شده است.

متقاضيان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي 22893242 و 22893244 تماس حاصل کرده و یا به آدرس اینترنتی www.iransmartcity.com مراجعه نمایند.